حضور شرکت نفیس نخ در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران

 

بیست و هشتمین دوره  نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران با حضور بیش از 180 شرکت داخلی و خارجی در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.که هرچند این میزان مشارکت، نسبت به سالهای منتهی به همه گیری کرونا کمتر است ولی روندی صعودی داشت.

شرکت نفیس نخ با توجه به فرصت ها و ظرفیت های  مناسبی که نمایشگاه برای دستیابی به اهداف تعریف شده، فراهم می سازد، در این دوره نیز مشارکت نمود.

در سال جاری نیز، نفیس نخ با توجه ویژه ای که به رویداد های نمایشگاهی دارد، در فضائی بزرگتر از سالهای قبل در نمایشگاه مشارکت نمود.

با توجه به زحماتی که تیم نفیس نخ، در این دو دهه برای رضایتمندی مشتریان و تامین نیازهای جدید و متنوع بازار داخلی کشیده، استقبال بالای بازدید کنندگان از غرفه، دلگرم کننده بود.

جلب رضایت و اعتماد مشتریان وفادار در بازار داخلی و همچنین تامین نیازهای متنوع و جدید مصرف کنندگان داخلی با توجه به محدودیت های واردات و تامین از خارج، یکی از ماموریت هائی است که شرکت نفیس نخ بعنوان یک مسئولیت اجتماعی جهت حمایت از مصرف کنندگان داخلی برای خود تعریف نموده است.

در این دوره  نمایشگاه  نیز مثل دوره های قبل با توجه به جایگاه ارزشمند شرکت نفیس نخ در عرصه صنعت کشور، آقای مهندس فاطمی امین، وزارت محترم صمت و همچنین آقای دکتر گرجی، مدیرکل محترم صنایع نساجی، چرم و پوشاک وزارت صنعت از جمله مهمانان ویژه ای  بودند که از نزدیک با فعالیت های شرکت نفیس نخ آشنا شدند.

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حضور شرکت نفیس نخ در بیست و هشتمین نمایشگاه نساجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت