شرکت نفیس نخ با هدف تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر و تامین طیف وسیعی از نیاز مصرف کنندگان در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید. شرکت نفیس نخ در حال حاضر با سطح اشتغال زایی بالغ بر 720 نفر با اعتقاد بر انجام کار تیمی و بهره گیری از وجود کارشناس‌های مجرب و متخصص، قابلیت تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر را داراست. ما در این شرکت در تلاشیم تا با کمک ذهن‌های خلاق، تکنولوژی مدرن و هنر ایرانی با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را تولید کنیم و جهت تضمین موفقیت بافندگان و صنایع پایین دستی این محصولات را در اختیار آنها قرار دهیم و رضایت آنها را کسب کنیم.

شرکت نفیس نخ، در شهرک صنعتی لیا در کیلومتر ۱۴ جاده قزوین-بوئین‌زهرا واقع است. سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۳۲هزار متر مربع و زیربنای ۲۱هزار متر مربع بنا شد. به‌تدریج توسعه پیدا کرد و در سال‌های ۸۴ و ۸۵، مساحت آن به ۵۲ هزار متر مربع افزایش یافته است.

نفیس نخ نماد نوآفرینی، مشتری مداری و توسعه پایدار

هدف نفیس نخ

شرکت نفیس نخ، هدف خود را تولید محصولاتی باکیفیت و متنوع می‌داند. به این ترتیب، بافندگان و صنایع پایین‌دستی هم که استفاده‌کنندگان اصلی تولیدات این شرکت هستند، می‌توانند محصولات باکیفیت‌تری تولید کنند. رضایت مشتری‌ها از اصول مهم مدیریتی نفیس نخ است که تلاش کرده‌ایم با اجرای سیستم‌های مدیریتی ویژه به این مهم دست پیدا کنیم. سیستم‌های مدیریتی‌ای نظیر CSM، BSM، ESM، سیستم نظام پیشنهادها و ساختار فرآیندی.

محصولات

شرکت نفیس نخ، حالا برای بالغ بر 750 نفر اشتغال ایجاد کرده است. همواره تلاش می‌کند نیروهای مجرب و متخصص را به کار گیرد و در عین حال، فضای کار را منطبق بر اصول کار تیمی بنا کند. به این ترتیب، فضایی پویا، منعطف خواهیم داشت که محصولات حرفه‌ای و باکیفیت را به دست مشتری‌ها می‌رساند که از جمله آن، انواع نخ فیلامنت پلی‌استر است.

در ادامه، انواع محصولات ما را مشاهده میکنید:

مواد اولیه مصرفی چیپس پلی‌استر پایه‌های PET، PBT و PTT هستند که به دو حالت نیمه‌مات و براق وجود دارند و هریک می‌تواند ویژگی‌های خاصی را برای مصرف‌كننده ایجاد کنند.