نفیس نخ در طول زمان

تاریخچه شرکت نفیس نخ بدین شکل است که، در شهرک صنعتی لیا در کیلومتر ۱۴ جاده قزوین-بوئین‌زهرا واقع است. سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت هزار ۲۱متر مربع و زیربنای ۳۲هزار متر مربع بنا شد. به‌تدریج توسعه پیدا کرد و در سال‌های ۸۴ و ۸۵، مساحت آن به ۵۲هزار متر مربع افزایش یافته است.

شرکت نفیس نخ، هدف خود را تولید محصولاتی باکیفیت و متنوع می‌داند. به این ترتیب، بافندگان و صنایع پایین‌دستی هم که استفاده‌کنندگان اصلی تولیدات نفیس نخ هستند، می‌توانند محصولات باکیفیت‌تری تولید کنند. رضایت مشتری‌ها از اصول مهم مدیریتی نفیس نخ است که تلاش کرده‌ایم با اجرای سیستم‌های مدیریتی ویژه به این مهم دست پیدا کنیم. سیستم‌های مدیریتی‌ای نظیر CSM، BSM، ESM، سیستم نظام پیشنهادها، ساختار فرآیندی و کانون ارزیابی و توسعه.

شرکت نفیس نخ، حالا برای بالغ بر ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. همواره تلاش می‌کند نیروهای مجرب و متخصص را به کار گیرد و در عین حال، فضای کار را منطبق بر اصول کار تیمی بنا کند. به این ترتیب، فضایی پویا، منعطف خواهیم داشت که محصولات حرفه‌ای و باکیفیت را به دست مشتری‌ها می‌رساند که از جمله آن، انواع نخ فیلامنت پلی‌استر است.

در ادامه، انواع محصولات نفیس نخ را خواهید خواند:

مواد اولیه مصرفی چیپس پلی‌استر پایه‌های PET، PBT و PTT هستند که به دو حالت نیمه‌مات و براق وجود دارند و هریک می‌تواند ویژگی‌های خاصی را برای مصرف‌كننده ایجاد کنند.