حضور نفیس نخ در اولین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد قزوین

حضور نفیس نخ در اولین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت،دانشگاه و راه اشتغال) در دانشگاه آزاد قزوین

حضور نفیس نخ در اولین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت،دانشگاه و راه اشتغال) در دانشگاه آزاد قزوین

در اين رویداد که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد شرکت های مطرح و صاحب نام استان قزوین مشارکت داشتند. شرکت نفیس نخ نیز با توجه به اهمیتی که برای استفاده از نیروهای متخصص و تلاشگر و صاحبان ایده های نو در سازمان دارد، در این رویداد مشارکت نمود. آقايان دكتر رضا قاسمي مشاور و دستيار دكتر طهرانچي رییس دانشگاه آزاد اسلامي و علي پاليزبان دبير ستاد راهبري و نظارت بر پياده سازي سند تحول دانشگاه و دكتر محمدمهدي گيلانيان صادقي رييس دانشكده مهارتي و كارآفريني از اولين نمايشگاه رويداد صدرا در واحد قزوين، با حضور در نمایشگاه و مذاکره با نمایندگان شرکت های غرفه دار، حمایت خود را از برگزاری رویداد های این چنینی اعلام نمودند.

مهم ترین هدف برگزاري اين رويداد، برقراری کانال های ارتباطی بین دانشگاه و صنعت از طریق معرفي صنايع برتر كشور و استان به دانشجويان و شناسايي دانشجويان و فارغ التحصيلان متخصص براي جذب در صنايع بود و با توجه به نظرسنجي‌ها و ارزيابي‌هايي كه صورت گرفت ارتباطات خوب و مفیدی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت ها برقرار گردید.

در پایان نمایشگاه نیز  از غرفه هاي برتر و عوامل اجرايي اولين نمايشگاه رويداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين تقدیر به عمل آمد. با توجه به نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌هایی که صورت گرفت از پتانسیل دانشجویان برتر می توان در حوزه های صنعتی استفاده کرد. شرکت نفیس نخ همواره به دنبال جذب نیرو های جوان، با استعداد و تلاشگر در زمینه های مختلف بوده و هست. رویکرد نفیس نخ برای جذب همکاران جوان پیشرفت روز افزون این افراد در واحدهای صنعتی باسابقه و موفقی مانند نفیس نخ است.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حضور نفیس نخ در اولین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت