گرامیداشت ۲۹ مهر روز صادرات

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه “رحمانی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، ” رستمی” رئیس سازمان صمت ، “زین آبادی” مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ، ” بارگاهی ” مدیرکل هماهنگی و اشتغال استانداری و “شایان” معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای استان قزوین از شرکت نفیس نخ واقع در شهرک صنعتی لیا به مناسبت گرامیداشت ۲۹ مهر روز صادرات بازدید کردند.

حجت الاسلام عابدینی در این دیدار اظهار داشتند فعالیت‌های بسیار چشمگیر و شوق‌انگیزی که از این عزیزان دیدیم، امید ما را صدچندان کرد، ای کاش می‌شد مردم ما بیشتر در جریان فعالیت سربازان جبهه تولید، صنعت و صادرات باشند و این موفقیت‌ها را از نزدیک ببینند و به آینده این نظام و مملکت خوش‌بین باشند.

محسن رستمی مدیر کل صمت استان قزوین نیز در این بازدید ضمن خدا قوت به مدیران و کارکنان با ارئه گزارشی از وضعیت صنعت استان افزود، شرکت نفیس نخ تولید کننده انواع نخ پلی استر با ظرفیت 45 هزار تن در سال و با اشتغالزایی حدود 800 نفر می باشد که محصولات این واحد در تولید انواع پارچه ، پرده ، رو مبلی ، پتو و …مورد استفاده قرار میگیرد. نفیس نخ جزء ۳ شرکت برتر کشور در تولید نخ پلی استر می باشد که محصولات تولیدی آن به شش کشور دنیا صادر می‌شود.

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گرامیداشت ۲۹ مهر روز صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت