آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد 600 شغل جدید در استان قزوین هستیم

مدیرعامل نفیس نخ - احمد جریان

به گزارش خبرگزاری برنا

مدیرعامل نفیس نخ:

آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد 600 شغل جدید در استان قزوین هستیم

نفیس نخ

آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد 600 شغل جدید در استان قزوین هستیم

مدیرعامل شرکت نفیس نخ در همایش امنیت و صنعت گفت: در صورت حمایت دولت و تامین تسهیلات آمادگی داریم با اجرای طرح توسعه زمینه اشتغال 600 نفر و صادرات انواع نخ به کشورهای بیشتری را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها روز سه شنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، قاسمی دادستان قزوین، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالان اقتصادی استان و بخش خصوصی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

احمد جریان مدیرعامل شرکت نفیس نخ در این جلسه با بیان برخی مشکلات تولیدکنندگان اظهارداشت: اگر مسئولان دولتی از بخش تولید حمایت جدی کنند قادریم با ایجاد اشتغال جدید به افزایش تولید هم کمک کنیم.

وی بیان کرد: در مجموعه نفیس نخ به عنوان یکی از واحدهای صنعتی شاخص استان با تحمل همه سختی های ناشی از تحریم و مشکلات اقتصادی توانسته ایم با عشق به کشور و مدیریت جهادی روند تولید را تقویت کرده و از چالش‌ها عبور کنیم.

جریان تصریح کرد: این مجموعه در سال 83 شکل گرفت و امروز برای 630 نفر اشتغال ایجاد شده و یکی از بزرگترین واحدهای تولید نخ در کشوریم که محصولات برند داریم و قادریم به دلیل کیفیت محصولات خود بازارهای صادراتی خود را افزایش دهیم.

وی گفت: این واحد در سه شیفت تولید دارد و محصولات ما به دلیل کیفیت قبل از تولید به فروش رفته است و امروز آمادگی داریم با اتکا به نیروی متخصص و کارگران متعهد خود ضمن اجرای طرح توسعه زمینه صادرات بیشتر محصول به سایر بازارهای جهانی را مهیا کنیم.

مدیرعامل شرکت نفیس نخ اضافه کرد: در حال حاضر محصولات این کارخانه به کشورهای سوریه، مصر، ترکیه، عراق و اوراسیا صادر می‌شود و آمادگی داریم در صورت حمایت دولت، کشورهای بیشتری را در ردیف بازارهای صادرات محصولات خود قرار دهیم.

جریان اظهار داشت: در صورت کمک مسئولان استان در پرداخت تسهیلات مناسب آمادگی داریم با اجرای طرح توسعه برای 600 نفر دیگر شغل ایجاد کرده و به کاهش بیکاری در استان کمک کنیم.

نفیس نخ

آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد 600 شغل جدید در استان قزوین هستیم

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آماده اجرای طرح توسعه و ایجاد 600 شغل جدید در استان قزوین هستیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت