شرکت نفیس نخ با هدف تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر و تامین طیف وسیعی از نیاز مصرف کنندگان در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید. شرکت نفیس نخ در حال حاضر با سطح اشتغال زایی بالغ بر ۶۰۰ نفر با اعتقاد بر انجام کار تیمی و بهره گیری از وجود کارشناس‌های مجرب و متخصص، قابلیت تولید انواع نخ فیلامنت پلی استر را داراست.

ما در نفیس نخ در تلاشیم تا با کمک ذهن‌های خلاق، تکنولوژی مدرن و هنر ایرانی با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات را تولید کنیم و جهت تضمین موفقیت بافندگان و صنایع پایین دستی این محصولات را در اختیار آنها قرار دهیم و رضایت آنها را کسب کنیم. نفیس نخ به زندگی زیباتر می اندیشد…

ارسال رزومه برای 9 موقعیت شغلی در نفیس نخ

نفیس نخ در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نفیس نخ در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

 

نمایشگاه کار دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با تکیه بر تجربه ۲۰ ساله ایران‌تلنت در حوزه کاریابی و اشتغال و برگزاری ۱۰ دوره نمایشگاه کار، و همچنین حمایت دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برای تسهیل فرآیند اشتغال دانشجویان و استخدام آنها در شرکت‌های معتبر داخلی، برگزار می‌شود.

این رویداد به عنوان اولین نمایشگاه کار هیبرید ایران تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه برتر کشور و استفاده از ظرفیت‌های مجازی و آنلاین، فرایند استخدام و اشتغال را تسهیل کند و امکان ارتباط بدون واسطه بازارکار و دانشگاه را فراهم کند.

 

مراجعه به صفحه امور استخدامی نفیس نخ

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نفیس نخ در نمایشگاه کار دانشگاه تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت