بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران (IRANTEX)

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران (IRANTEX)

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران ( IRANTEX ) از تاریخ 29 مهر الی 2 آبان در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه صنعت نساجی تهران بعنوان معتبرترین نمایشگاه نساجی داخلی اگر چه در سالهای اوج پاندمی کرونا  رکودی بی سابقه را تجربه نمود، امسال نیز همگام با دیگر نمایشگاه ها به رونق سال های قبل و حتی بیشتر از آن برگشته است. در بعضی نمایشگاه ها مثل نمایشگاه فرش ماشینی و ایرانتکس در سال جاری، درخواست مشارکت به قدری بالا بوده که بدلیل کمبود فضای نمایشگاهی، بسیاری از متقاضیان از این فرصت محروم شدند.

صاحبان صنایع و دلسوزان صنعت کشور انتظار دارند برای رونق بیشتر بازار و روان تر شدن چرخ صنعت، دولت و تصمیم گیران حوزه صنعت و بازرگانی، در یک کار گروهی زیر ساخت های لازم را برای توسعه امکانات رویداد های نمایشگاهی فراهم کنند.

طبق برآورد ها و اخباری که برگزار کننده نمایشگاه اعلام نموده، پیش بینی می شود نمایشگاهی پر رونق با حضور شرکت های فعال در حوزه نساجی کشور در سال جاری برگزار شود.

شرکت نفیس نخ رویداد های نمایشگاهی را محلی برای عرضه محصولات جدید  و توسعه بازار خود و همچنین فرصت مغتنمی برای دیدار رو در رو با همکاران خود و دریافت نظرات آنان می بیند که باعث هموار شدن مسیر همکاری در آینده و رفع موانع صنعت نساجی و رونق بازار داخلی خواهد شد.

شرکت نفیس نخ نیز این فرصت را مغتنم شمرده و پذیرای همه فعالان خانواده بزرگ نساجی می باشد.

از فعالان حوزه نساجی دعوت می شود ازغرفه شرکت نفیس نخ در سالن 6 محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید فرمایند

 

نمایشگاه نخ پلی استر

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران (IRANTEX)

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی تهران (IRANTEX)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نفیس نخ است.
مشاوره رایگان

نیاز به مشاوره در مورد نخ دارید؟

شماره تماس خود را وارد کنید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت